Marketingová komunikace Tanečního Bulletinu na RedBull.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Tanečního Bulletinu na RedBull.cz

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Tanečního Bulletinu na RedBull.cz
Author: Koňaříková, Kateřina
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce, kterou se právě chystáte přečíst se týká série "Taneční Bulletin", která pravidelně už několik let vychází na lifestylovém webu RedBull.cz, který mimo téma tanec rozebírá především kategorie sport, umění, cestování a další. Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci této série, která se skládá ze základních propagačních aktivit jako propagace na Facebooku, Instagramu, tištěné letáčky a propagační videa. I přesto, že je Taneční Bulletin brán na scéně jako obsah, který podává kvalitní informace a je zpracovaný na profesionální úrovni, nedostává se skrz svou aktuální propagaci k tolika lidem, jak by mohl. Diplomová práce ve své teoretické části popisuje důležité pojmy, které se vážou ke značce a k jejímu budování, zároveň se opírá o její image a identitu, dále přechází k definici obsahového marketingu a internetového marketingu, přes který přechází až k definice tance, u kterého rozebírá jak jeho historii a kulturu, tak jeho současné podoby. V praktické části se práce ze začátku věnuje značce Red Bull jako takové, její historii, produktu, cílové skupině a marketingu. Dále se dostává k Red Bull Media Housu, u kterého začíná rozebírat vztah mezi značkou a tanečním publikem, kterému věnuje několik stránek zaměřených na kulturní marketing. Skrz tyto kapitoly se práce konečně dostává k sérii Taneční Bulletin, kterou uvádí pomocí čísel a vysvětlení jejího obsahu a poslání. Dva výzkumy, které byly zrealizovány pro účely této práce, což je zodpovězení výzkumné otázky, zkoumaly, jak informační potřeby taneční scény skrz dotazníkové šetření, tak pocity, emoce a uživatelské chování diváků a čtenářů Tanečního Bulletinu. Následně je provedena interpretace výsledků těchto dvou výzkumů, na kterých je založena poslední - projektová, část. Ta obsahuje návrh nejen obsahové rekonstrukce Tanečního Bulletinu, ale také nová doporučení pro propagaci této série. Vše je navrženo tak, aby tato série a celkově taneční obsah na RedBull.cz lépe uspokojil informační potřeby cílového publika, a aby stále dokázal být sérií, která cílové publikum vzdělává a poskytuje mu prostor pro prezentaci sebe samých nebo svých tanečních a jiných uměleckých aktivit. Tyto návrhy jsou doplněny rozpočtem, časovým a personálním plánem, který je blíže specifikují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49226
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 56411


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
koňaříková_2020_dp.zip 567.5Mb application/zip View/Open None
koňaříková_2020_op.doc 140Kb Unknown View/Open None
koňaříková_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account