Návrh účinnější interní komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh účinnější interní komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Sedláčková, Daniela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49239
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikací. Cílem této práce je zhodnotit současný stav interní komunikace ve zvolené společnosti a navrhnout účinnější komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje rešerši odborné literatury interní komunikace a metodice výzkumu. Praktická část popisuje vybranou společnost. V této části je také provedeno kvantitativní šetření. V části projektové jsou následně navrhnuty doporučení vedoucí k efektivnější interní komunikaci společnosti.
dc.format 88
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject internal communication tools en
dc.subject questioner research en
dc.title Návrh účinnější interní komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Design of a More Effective Internal Communication in a Specific Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the topic of internal communication. The aim is to evaluate current situation of the internal communication in the selected company and to suggest more efficient form of internal communication. The theoretical part includes literature and methodology of research. In the practical part the company is characterized and quantitative research is made. Recommendations for more efficient internal communication are presented in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56430
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
sedláčková_2020_dp.pdf 2.107Mb PDF View/Open None
sedláčková_2020_op.doc 229.5Kb Unknown View/Open None
sedláčková_2020_vp.doc 137Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account