Navržení nového produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Navržení nového produktu

Show full item record

No preview available
Title: Navržení nového produktu
Author: Šubová, Lenka
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce za zabývá tvorbou značky a navržením nového produktu v oblasti papírenského zboží. Teoretická část se věnuje značce, jejímu definování, strategickému plánování firmy a marketingovému mixu nového produktu. Na konci této části je popsána metodika práce, zvolený výzkum, jeho cíle a jsou stanoveny výzkumné otázky. Praktická část popisuje nově vzniklou značku Chicha, její nastavení a směřování. Také je zde proveden a vyhodnocen výzkum a jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná projektová část obsahuje navržení nového produktu na základě provedeného šetření. Hlavní pozornost je věnována produktu a jeho cenotvorbě, zmíněny jsou ale všechny nástroje marketingového mixu a možnosti rozvoje produktu i značky do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49244
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56435


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šubová_2020_dp.pdf 6.950Mb PDF View/Open None
šubová_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
šubová_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account