Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby

Show full item record

No preview available
Title: Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Author: Šúmská, Denisa
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tématem této diplomové práce je influencer marketing na sociální síti Instagram a využití zmíněného nástroje v rámci propagace ubytovacích služeb se zaměřením na chaty a chalupy. Cílem práce je zjistit, jak mohou pronajímatelé využít Instagram k propagaci svého ubytování a proč je dobré do komunikace zapojit influencery. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a shrnuty poznatky ohledně influencer marketingu a fungování Instagramu. Praktická část pojednává o spolupráci pronajímatelů s influencery pod záštitou projektu Amazing Places. Výzkum je založen na kvalitativních rozhovorech s majiteli ubytování, influencery a zástupci projektu Amazing Places. Na základě zjištěných informací a dat je v projektové části navrženo, jakým způsobem mohou pronajímatelé využít influencer marketing v rámci své komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49245
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56436


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šúmská_2020_dp.pdf 3.758Mb PDF View/Open None
šúmská_2020_op.docx 124.8Kb Unknown View/Open None
šúmská_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account