Komunikační strategie jazykové školy ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie jazykové školy ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Tellerová, Taťána
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49246
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navržení efektivní komunikační strategie pro jazykovou školu ve Zlínském kraji. Před samotným návrhem je vypracována teoretická část, která definuje komunikační strategii a marketing škol. Praktická část zahrnuje analýzu komunikace jazykové školy a její přímé konkurence. Analytická část také obsahuje analýzu SWOT a vyhodnocení dotazníkového šetření stávajících zákazníků. Cílem dotazníkového šetření je zjistit povědomí o značce firmy, a především zdali vyhovuje současným studentům komunikace jazykové školy. Vyhodnocení analýz a dotazníkového šetření slouží jako zdroj informací pro správné nastavení strategie. Návrh komunikační strategie je umístěn v projektové části. Projektová část obnáší návrh komunikační strategie pro příští školní rok. Návrh je popsán od možných limitů po efektivitu návrhu.
dc.format 88 s. (124 137 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing školy cs
dc.subject jazyková škola cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communicative strategy en
dc.subject school marketing en
dc.subject language school en
dc.title Komunikační strategie jazykové školy ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Communication Strategy of Language School in Zlin Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to recommend how to increase the efficiency of communication for a language school in the Zlín region. Firstly a theoretical part defines communicative strategy and school marketing. A practical part involves an analysis of the language school's communication and its direct competitor. The analytical part also includes SWOT analysis and a review of quantitative research - questionnaire. The questionnaire aims to determine awareness of the language school and mainly if the students find the communication of the language school sufficient. An Evaluation of the analysis and the questionnaire serves as a source of information for the correct setting of communicative strategy. The draft is situated in a project part. The project part involves draft for a next school year, including limits of the project, potential risks and recommendation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56437
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
tellerová_2020_dp.pdf 2.293Mb PDF View/Open None
tellerová_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
tellerová_2020_vp.doc 131.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account