Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu

Show full item record

No preview available
Title: Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu
Author: Andělová, Kristýna
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na sociální marketingové kampaně proti nadměrné konzumaci alkoholu. Teoretická část má za cíl popsat teoretická východiska sociálního marketingu, sociální reklamy a také definovat reklamní apely, které pomáhají zvýšit působení daného sdělení. V praktické části jsou analyzovány vybrané kampaně zaměřené na sledovanou problematiku. Dále praktická část představuje čtenáři výsledky kvalitativního výzkumu, který byl proveden pomocí individuálních rozhovorů a focus group. Tento výzkum se týkal problematiky alkoholu a působení kampaní na respondenty. Na základě výsledků jsou poté navržena doporučení na vylepšení komunikace, která si klade za cíl snížit konzumaci alkoholu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49255
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56469


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
andělová_2020_dp.pdf 2.874Mb PDF View/Open None
andělová_2020_op.doc 230Kb Unknown View/Open None
andělová_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account