Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Hodný, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49264
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních médií v kontextu Českého reklamního trhu s konkrétními příklady realizovaných kampaní. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum, který sleduje vnímání ambientních médií v porovnání s těmi klasickými. Finální projektová část potom obsahuje vlastní návrh ambientní komunikace.
dc.format 92
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ambientní média cs
dc.subject ambientní reklama cs
dc.subject ambientní komunikace cs
dc.subject ambientní instalace cs
dc.subject netradiční média cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject ambient media en
dc.subject ambient advertising en
dc.subject ambient communication en
dc.subject ambient instalation en
dc.subject unconventional media en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising message en
dc.title Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Using of Ambient Media in Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This diploma Thesis deals with the use of the ambient media, innovative carriers of advertising messages that effectively serve new and modern forms of marketing communication. The intention of the work is mainly to identify their position, significance and potential in the Czech advertising market. The theoretical part of the work explains the basic concepts related to the topic. The situation of the ambient media is described in the theoretical part in the context of the Czech advertising market with specific examples of implemented campaigns. Examples of implemented campaigns are also shown here. In the practical part of the work is conducted marketing research, which monitors the perception of the ambient media compared to the classical ones. The final project section then contains its own design of ambient communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56481
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
hodný_2020_dp.pdf 10.89Mb PDF View/Open None
hodný_2020_op.doc 135Kb Unknown View/Open None
hodný_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account