Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok
Author: Růžička, Pavel
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán. V praktické části je zpracována situační analýza, výstupy marketingového průzkumu a zhodnocen stávající marketingový i komunikační mix festivalu. Teoretická východiska a výsledky marketingového průzkumu jsou následně aplikovány v návrhu komunikační strategie a vhodného komunikačního mixu pro další ročníky festivalu Slovácký rok.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49280
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56504


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
růžička_2020_dp.pdf 1.949Mb PDF View/Open None
růžička_2020_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
růžička_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account