Prvky lidového umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prvky lidového umění v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Andrlíková, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49298
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit, zda jsou prvky lidové tvorby ve vybraných reklamách použity adekvátním způsobem a také, jestli jsou prvky užity odpovídajícím způsobem vůči produktu. V neposlední řadě je cílem zjistit, zda produkt podporují. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda formou rozhovorů, která dovolila lepšímu porozumění a hlubšímu pochopení. V teoretické části se nachází základní definice spojené s tématem. Praktická část obsahuje analýzu autorky a rozbor rozhovorů.
dc.format 68 s. (86 732 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prvky lidové umění cs
dc.subject folklor cs
dc.subject reklama cs
dc.subject umění v reklamě cs
dc.subject folklore elements en
dc.subject folk en
dc.subject advertising en
dc.subject art in advertising en
dc.title Prvky lidového umění v reklamě
dc.title.alternative Folk art Elements in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to find out whether the elements of folk art are used in selected advertisements in an adequate way and also whether the elements are used in an appropriate way for the product. Last but not least, the goal is to find out if they support the product. A qualitative method in the form of interviews was chosen for the research, which allowed for a better understanding and deeper understanding. In the theoretical part, there is a basic definition related to the topic. The practical part of the content is the analysis of the author and the analysis of interviews.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56529
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
andrlíková_2020_dp.pdf 1.823Mb PDF View/Open None
andrlíková_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
andrlíková_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account