Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics
Author: Chmelárová, Petra
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práca sa zaoberá charakteristikou marketingových komunikácii. Následne je v nej popísané základné fungovanie spoločnosti AVON. Teoretická časť práce je zameraná na osobný predaj, nakoľko spoločnosť Avon Cosmetics sa pokladá za jeho leadra. Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je však hlbšie analyzovať vnútorný a vonkajší komunikačný mix spoločnosti a vyhľadať v ňom nedostatky. K nedostatkom sú formulované aj návrhy na zlepšenie. Práca zahŕňa aj SWOT analýzu a poukazuje i na vydarené prvky komunikácie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4932
Date: 2008-05-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2018
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chmelárová_2008_bp.pdfBlocked 5.355Mb PDF View/Open
chmelárová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
chmelárová_2008_op.doc 90Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account