Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Karlíková, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49323
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním u generace Z. Cílem této práce je analyzovat, jak mladí lidé ve věku 15-24 let vnímají značku Starbucks a jakou roli hraje cena při nákupním procesu. Tato práce si dává za cíl také zjistit, zda tuto značku považují za exkluzivní a jaké faktory ovlivňují nejvíce nákupní proces. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, jako jsou generace Z, značka a její druhy, nákupní chování spotřebitelů, faktory ovlivňující nákupní chování, positioning, nákupní rozhodovací proces, marketingový výzkum a je vysvětlen také rozdíl mezi identitou značky a image značky. V praktické části bude provedeno kvantitativní a kvalitativní šetření v podobě dotazníku a polostrukturovaných rozhovorů. Cílem průzkumu bude odhalit jaké asociace v nich tato značka vyvolává a jaké faktory jsou nejdůležitější při nákupním procesu. Výstupem práce bude zodpovězení výzkumných otázek a následné celkové shrnutí výsledků průzkumu.
dc.format 89 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject preference cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject positioning cs
dc.subject nákupní rozhodovací proces cs
dc.subject image cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject generation Z en
dc.subject preferences en
dc.subject decision making process en
dc.subject marketing research en
dc.subject positioning en
dc.title Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
dc.title.alternative Influence of Brand Name on Consumer Decision Making of the Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with consumers' decision making of the generation Z. The aim of the thesis is to analyse the attitude of the Gen Z towards the Starbucks brand. The thesis aims to explore if the Gen Z consider the brand to be exclusive as well as to identify the major factors influencing the consumers' decision making. The theoretical part defines the concepts such as Generation Z, brand and its kinds, consumers' decision making, marketing research or defines the difference between brand identity and brand image. In the practical part, a quantitative and qualitative survey will be conducted in the form of a questionnaire and semi-structured interviews. The aim of the survey will be to reveal which associations this brand evokes in them and what factors are most important in the purchasing process. The outcome of the thesis is found answers to the research questions and summary of the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56559
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
karlíková_2020_dp.pdf 1.911Mb PDF View/Open None
karlíková_2020_op.doc 141Kb Unknown View/Open None
karlíková_2020_vp.doc 167Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account