Environmentalismus a dospívající generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Environmentalismus a dospívající generace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Krejčiřík, Matouš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49329
dc.description.abstract Tato práce zkoumá generaci narozenou v tomto tisíciletí a její postoj k environmentalistice. Kromě jejího postoje je tato práce zaměřená také na míru spokojenosti generace s komunikací o problematice a také zapojení generace do řešení environmentálních problémů. V teoretické části práce nalezneme pojmy z oblasti marketingu, komunikace, médií, environmentalistiky a corporate identity, které jsou potřebné k pochopení praktické části a celé bakalářské práce. V praktické části se nachází rozbor dotazníkového šetření a odpovědi na výzkumné otázky včetně doporučení do budoucna.
dc.format 53 s. (85 254 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject environmentalismus cs
dc.subject environmentalistika cs
dc.subject ekologie cs
dc.subject dospívající generace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject média cs
dc.subject environmentalism en
dc.subject ecology en
dc.subject aging generation en
dc.subject marketing en
dc.subject media en
dc.title Environmentalismus a dospívající generace
dc.title.alternative Environmentalism and Young Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This thesis examines generation born in this millennium and it's attitude towards environ-mentalism. Thesis also measures how much is this generation satisfied with communication about environmental issues and also how much is generation involved in solving these is-sues. In the theoretical part we can find descriptions of conceptions from fields of marke-ting, communication, media, environmentalism and corporate identity. They are necessary for understanding the practical part and whole thesis. In the practical part there is also a summary of research with recommendations for the future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56566
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčiřík_2020_dp.pdf 1.199Mb PDF View/Open None
krejčiřík_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
krejčiřík_2020_vp.doc 156.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account