Efektivita užití humoru v reklamní kampani

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita užití humoru v reklamní kampani

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Masná, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49335
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu efektivního užívání humorného apelu v reklamních spotech. Klade si za cíl komplikovanou problematiku emocionálních reklamních apelů rozšířit o poznatky a pohledy z další perspektivy. Teoretická část definuje základní pojmy zásadní pro realizaci průzkumu, jako je reklama, reklamní apely, emoce, humor, faktory, které ovlivňují jeho efektivní působení či motivace spotřebitelského rozhodování. Průzkumy praktické části zjišťují vnímání reklamních spotů s humorným apelem ve srovnání se spoty užívajících jiných apelů, dále pak míru tolerance potenciálně nevhodné reklamy. Průzkum je realizován metodou polostrukturovaných rozhovorů, zjištěná kvalitativní data pak rozšiřuje o výsledky z dotazníkového šetření u širšího vzorku publika.
dc.format 80 s. (113 740 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní spoty cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject emoce cs
dc.subject humor cs
dc.subject nevhodná reklama cs
dc.subject upíří efekt cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject chování zákazníka cs
dc.subject advertising en
dc.subject commercials en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject emotions en
dc.subject humor en
dc.subject inappropriate commercials en
dc.subject vampire effect en
dc.subject brand perception en
dc.subject customer behavior en
dc.title Efektivita užití humoru v reklamní kampani
dc.title.alternative The Effectiveness of Using Humor in an Advertising Campaign
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the topic of effective use of humorous appeal in commercials. It aims to expand the complicated issue of emotional advertising appeals with knowledge from another perspective. The theoretical part defines the basic concepts which are essential for the implementation of the survey, such as advertising, advertising appeals, emotions, humor, factors that affect effective operation of humor and motivation of consumer decisions. The survey of the practical part finds out the perception of commercials with a humorous appeal in comparison with commercials which use other appeals, and also the degree of tolerance of potentially inappropriate advertising in czech society. The survey is carried out using the method of semi-structured interviews, and then complements the obtained qualitative data with the results of a questionnaire survey of a wider sample of audience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56576
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
masná_2020_dp.pdf 3.198Mb PDF View/Open None
masná_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
masná_2020_vp.pdf 156.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account