Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Sehnalová, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49345
dc.description.abstract Tato bakalářská práce "Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů" se zabývá sociální reklamou a neziskovou organizací Greenpeace. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o sociálně marketingové komunikaci problematiky jednorázových plastů u čtyř různých poboček společnosti Greenpeace, konkrétně jde o pobočky Východní Asie, Spojených státu amerických, Německa a České republiky. Tato druhá část se zabývá sběrem a následnou analýzou druhotných dat a jejich vzájemným porovnáváním za účelem vymezení rozdílných, nebo právě totožných přístupů v případě komunikace stejného tématu.
dc.format 70s. (86 070 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject Greenpeace cs
dc.subject BreakFreeFromPlastic cs
dc.subject PlastJePast cs
dc.subject PlasticMonster cs
dc.subject SchütztUnsereMeere cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject campaign en
dc.subject Greenpeace en
dc.subject BreakFreeFromPlastic en
dc.subject PlastJePast en
dc.subject PlasticMonster en
dc.subject SchütztUnsereMeere en
dc.title Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů
dc.title.alternative Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis " Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics " deals with social advertising and the non-profit organization Greenpeace. The first part of the thesis defines these terms and provides a theoretical basis for its second part, which deals with social marketing communication of disposable plastics at four different branches of Greenpeace, namely the branches of East Asia, the United States, Germany and the Czech Republic. This second part deals with the collection and subsequent analysis of secondary data and their mutual comparison in order to define different or just the same approaches in the case of communication on the same topic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56586
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
sehnalová_2020_dp.pdf 5.096Mb PDF View/Open None
sehnalová_2020_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
sehnalová_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account