Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Španihel, Štěpán
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49352
dc.description.abstract Bakalářská práce vznikla ve spolupráci s vedením RS Tesla Horní Bečva. Cílem je analýza marketingového mixu a konkurenčního prostředí střediska. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k cestovnímu ruchu, marketingovému mixu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část obsahuje charakteristiku RS Tesla, Porterovu analýzu 5 konkurenčních sil, PESTEL analýzu, analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu. Na základě provedených analýz jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti střediska o 10 % do konce roku 2021.
dc.format 72 s. (102 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cestovního ruchu cs
dc.subject hotel cs
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject tourism en
dc.subject service en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing mix of tourism en
dc.subject hotel en
dc.subject hotel services en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
dc.title.alternative Marketing Mix of Tesla Horní Bečva Recreation Center
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis was created in cooperation with the management of RS Tesla Horni Becva. The aim of this work is to analyze the marketing mix and competitive environment of the center. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The content of the theoretical part is a literal research related to tourism, marketing mix of tourism, hospitality, hotel services and analytical methods. The practical part contains the characteristics of RS Tesla, Porter's analysis of 5 competitive forces, PESTEL analysis, analysis of the marketing mix, SWOT analysis. Based on the performed analyzes, recommendations are proposed in the conclusion leading to an increase in the attendance of the center by 10% by the end of 2021.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56595
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
španihel_2020_dp.pdf 2.173Mb PDF View/Open None
španihel_2020_op.doc 231.5Kb Unknown View/Open None
španihel_2020_vp.pdf 156.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account