Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
Author: Válková, Barbora
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z. Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49355
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56598


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2020_dp.pdf 1.594Mb PDF View/Open None
válková_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
válková_2020_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account