Vliv mediálního obsahu na well-being generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv mediálního obsahu na well-being generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Vilímovská, Vendula
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49358
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu mediálního obsahu na well being příjemců, v případě této bakalářské práce členů Generace Z. Teoretická část popisuje generaci Z a její mediální preference, dále se zabývá tématem emocí, teorií pozitivní psychologie a štěstí. Praktická část obsahuje výsledky provedeného výzkumu o vlivu mediálního obsahu na well being generace Z, který vycházel z polostrukturovaných rozhovorů se členy této generace a obsahuje i následnou analýzu získaných dat.
dc.format 40 s. (72 847)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pozitivní psychologie cs
dc.subject well being cs
dc.subject Generace Z cs
dc.subject média cs
dc.subject mediální vliv cs
dc.subject emoce cs
dc.subject štěstí cs
dc.subject psychologie médií cs
dc.subject Positive psychology en
dc.subject well being en
dc.subject Generation Z en
dc.subject media en
dc.subject media influence en
dc.subject emotions en
dc.subject happiness en
dc.subject media psychology en
dc.title Vliv mediálního obsahu na well-being generace Z
dc.title.alternative Impact of Media Content on Well Being of Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis theme is the impact of media content on well being of its recpients, in this case of Generation Z. The theoretical part describes the generation Z and its media preferences, it also deals with the topic of emotions, the theory of positive psychology and happiness. The practical part contains the results of research on the impact of media content on the well being of generation Z, which was based on semi-structured interviews with members of this generation and contains a subsequent analysis of the data obtained.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56601
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
vilímovská_2020_dp.pdf 1.079Mb PDF View/Open None
vilímovská_2020_op.doc 134.5Kb Unknown View/Open None
vilímovská_2020_vp.pdf 482.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account