Komunikace projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Hrazánek, Milan
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:11Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:11Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49411
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikací projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére. V teoretické části se věnuje problematice neziskových organizací, stručně popisuje základní přístupy ke komunikaci i k novým trendům v komunikaci v této oblasti. Praktická část práce je pak zaměřena na analýzu a kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s podporou SWOT a PEST analýzy týkající se komunikace. Na základě výsledků a analýz jsou poté doporučeny komunikační aktivity.
dc.format 63 s. (90 768 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketing v neziskovém sektoru cs
dc.subject image neziskové organizace cs
dc.subject Den trenérů mládeže cs
dc.subject Díky trenére cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing communication en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject marketing in the non-profit sector en
dc.subject image of non-profit organization en
dc.subject Den trenérů mládeže en
dc.subject Díky trenére en
dc.title Komunikace projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére
dc.title.alternative Communication of the Youth Trainers Day non-profit Organization Project Thanks, Coach
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the communication of the Den trenérů mládeže of the non-profit organization Díky, trenére. The theoretical part deals with the issue of non-profit organizations, briefly describes the basic approaches to communication and new trends in communication in this area. The practical part of the work is then focused on analysis and qualitative research in the form of interviews with the support of SWOT and PEST analysis related to communication. Based on the results and analyzes, communication activities are then recommended.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56716
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
hrazánek_2020_dp.pdf 1.711Mb PDF View/Open None
hrazánek_2020_op.doc 233Kb Unknown View/Open None
hrazánek_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account