Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Knížáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49416
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na aktuální téma marketingové komunikace, spolupráce značky s influencerem v prostoru Instagramu. Práce měla za cíl zjistit, zda využití tohoto nástroje marketingové komunikace je v dané společnosti nastaveno, tak aby efektivní a plnilo cíle stanovené společností. Odpověď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy nestrukturovaných rozhovorů se zástupci značky a konkrétního influencera. Výzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením u cílového publika. Jednalo se o společnost, která s influencery pracuje samostatně. Ukázalo se, že se společnost soustředí zejména na primární cíl, a to zvýšení prodeje.
dc.format 62s (86461 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject nová mé-dia cs
dc.subject In-stagram cs
dc.subject reklama cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject Influencer marketing en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social networks en
dc.subject new media en
dc.subject Instagram en
dc.subject advertising en
dc.subject qualitative research en
dc.subject interview en
dc.title Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co
dc.title.alternative Influencer Marketing Application by Svojtka & Co. Publication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated In my bachelor's thesis I focused on the current topic of marketing communication, cooperation between the brand and influencer in the Instagram space. The aim of the work was to find out whether the use of this marketing communication tool is set up correctly in the given company and is effective. The answer to the main research question was obtained by analyzing unstructured qualitative interviews with representatives of the brand and a speci-fic influencer, in combination with a quantitative questionnaire survey of the target audi-ence. It was a company that works independently with influencers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56723
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
knížáková_2020_dp.pdf 5.372Mb PDF View/Open None
knížáková_2020_op.pdf 160.1Kb PDF View/Open None
knížáková_2020_vp.pdf 579.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account