Ostrava slaví 30 let svobody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ostrava slaví 30 let svobody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Kočíř, Petr
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49417
dc.description.abstract Na vývoj marketingové komunikace by měla efektivně zareagovat i státní správa a samospráva. I úřad by měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu. Jedním z nástrojů, které se nabízejí, je realizace tematických eventů. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část se orientuje především na analýzu marketingové komunikace statutárního města Ostrava a eventů, příp. městem realizovaných kampaní. Na základě vyhodnocení kvalitativního výzkumu jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které směřují ke zvýšení kvality těchto městských aktivit.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject event cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Ostrava cs
dc.subject sametOVA cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject event en
dc.subject campaign en
dc.subject qualitative research en
dc.subject Ostrava en
dc.subject sametOVA en
dc.title Ostrava slaví 30 let svobody
dc.title.alternative Ostrava Celebrates 30 Years of Freedom
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The state administration should also respond effectively to the development of marketing communications. The administration should also be able to use modern tools of the communication mix. One of the tools which are offered is the implementation of thematic events. The theoretical part of this bachelor thesis first clarifies important concepts in the field of marketing, marketing communication and marketing research. The practical part focuses mainly on the analysis of marketing communication of the city of Ostrava and events, or campaigns implemented by the city. Based on the evaluation of qualitative research, suggestions for improvement are developed, which could further increase the quality of city activities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56724
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kočíř_2020_dp.pdf 4.755Mb PDF View/Open None
kočíř_2020_op.pdf 156.1Kb PDF View/Open None
kočíř_2020_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account