Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s
Author: Nábělek, Tomáš
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z. s. se zabývá aktuálním tématem marketingové komunikace projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". Analýzou potenciálu dobročinného projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" v oblasti marketingové komunikace byly zjištěny poznatky, které poslouží k optimalizaci marketingové komunikace neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Hlavního cíle bylo dosaženo splněním dílčích cílů části teoretické a praktické. V empirické části práce byly použity kvalitativní výzkumné metody, metody sběru a analýzy dat. Návrh optimalizace se stane pomocným nástrojem pro budoucí marketingovou komunikaci a především fundraisingové aktivity neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Realizací projektu bylo zajištěno vzdělávání dvou dětí s autismem v tzv. ABA třídě a aplikovaná behaviorální analýza se pro ně stala dostupnou formou vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49424
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56735


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nábělek_2020_dp.pdf 1.814Mb PDF View/Open None
nábělek_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
nábělek_2020_vp.doc 167Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account