Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Author: Chlebková, Jennifer
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích filmového festivalu Academia Film Olomouc jako nástroji marketingové komunikace kulturní akce popularizující vědu. Cílem práce je zmapovat současnou komunikaci festivalu v tomto prostředí a na základě zjištěných poznatků navrhnout uplatnitelná doporučení potenciálně vedoucí k efektivnější komunikaci s cílovou skupinou festivalu na jednotlivých platformách. V teoretické části práce jsou představeny pojmy sociální sítě, marketing na sociálních sítích a content marketing neboli obsahový marketing, které jsou obohaceny o definice klíčových pojmů. Praktická část bakalářské práce je pojata jako případová studie sociálních sítí festivalu AFO. Case study je složena ze tří komplexních rovin - z dotazníkového šetření s cílovou skupinou festivalu, rozhovoru s vedoucí komunikace festivalu a analýzy dat sociálních sítí festivalu. Závěr bakalářské práce tvoří konkrétní doporučení a návrhy pro zlepšení komunikační strategie sociálních sítí festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49465
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56803


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chlebková_2020_dp.pdf 5.019Mb PDF View/Open None
chlebková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
chlebková_2020_vp.pdf 135.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account