Filantropický přístup k vývoji mobilních her a jejich možný dopad na společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Filantropický přístup k vývoji mobilních her a jejich možný dopad na společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kuruc, Marián
dc.contributor.author Stoličná, Ema
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.issued 2019-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49484
dc.description.abstract Žijeme v době digitálních médií a technologií, které nám usnadňují život. Denně trávíme hodiny a hodiny v záři digitálních obrazovek počítačů, tabletů, televizorů a smartphonů, které nám poskytují nejen nové pracovní či vzdělávací možnosti, ale i hromadu zábavy, například formou her. Je to právě herní průmysl, který navzdory své krátké existenci, dokázal svými ročními globálními obraty překonat i filmový, televizní a hudební průmysl. Kromě doby digitální, žijeme i v dobách, kdy naše planeta strádá a zrychleně umírá. V době násilí, nenávisti, nemocí, neštěstí, ale i v době vzájemné pomoci ať už přímo nebo prostřednictvím charitativních organizací. Tyto většinou aktivistické seskupení jsou však často závislé na finančních darech a filantropických příspěvcích od lidí či jiných organizací. A proto se čím dál tím více majitelů velkých společností, hollywoodské hvězdy či obecně bohatí lidé, věnují filantropii a ročně darují i miliony USD na různé dobročinné účely. No, jak je na tom více a více prosperující herní průmysl? Věnuje se vůbec charitativní činnosti a filantropii? Herní vývojáři nejsou tak známí jako filmové či hudební celebrity, abychom věděli o jejich soukromé štědrosti či fondech. Pokud se tedy herní průmysl věnuje i charitě, jak? Je možné vytvořit filantropickou hru na základě odpovědí na tyto otázky?
dc.format 71 s.
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hry cs
dc.subject herní průmysl cs
dc.subject herní vývoj cs
dc.subject filantropie cs
dc.subject charita cs
dc.subject dobročinnost cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject video games en
dc.subject game industry en
dc.subject game development en
dc.subject philanthropy en
dc.subject charity en
dc.subject good deeds en
dc.subject non-profit organizations en
dc.title Filantropický přístup k vývoji mobilních her a jejich možný dopad na společnost
dc.title.alternative Philanthropic Approach to Mobile Games Development and its Potential Influence on Society
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Buček, Silvester
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated At the moment, we live in the era of digital media and technology which makes our lives simpler. Every day, we spend hours and hours in the bright light of our computers, tablets, TVs and smartphones, that bring us many new career or educational opportunities, as well as a good amount of fun and entertainment, for example through video games. Despite being the youngest member of entertainment, game industry is leading in its massive amounts of yearly revenue, thus surpassing the film, television and music industry. Apart from digital era, we also live in the time, when our planet is quickly dying. It is the era of violence, hate, sicknesses, misfortune, but also in the era of good deeds and help, either directly or via charity organizations. These non-profit organizations, however, mostly rely on donations from random people or from other organizations. It is very common for big CEOs, Hollywood stars or rich people in general, to donate significant amounts of many to aid some specific problem. But what about the increasingly successful game industry? Does the industry invest any time or money into philanthropy? Individual game developers aren't as well-known as movie or music celebrities, for us to easily know about their good deeds. So, if the game industry is present in the world of philanthropy, how? Is it possible to design and develop a philanthropic game based on answers to these questions?
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 56828
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
stoličná_2020_dp.pdf 4.079Mb PDF View/Open None
stoličná_2020_op.pdf 1.695Mb PDF View/Open None
stoličná_2020_vp.pdf 2.002Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account