"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"

DSpace Repository

Language: English čeština 

"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Gregarová, Helga
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:35:03Z
dc.date.available 2010-07-13T12:35:03Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/494
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je detailní analýza marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Analýza je se zpracována v podmínkách konkrétního případu multibrandové společnosti VALLECO, spol. s r. o. V projektové části je navržena základní strategie řízení jednotlivých distribuovaných značek v návaznosti na zjištěné zákaznické skupiny, včetně časových horizontů a možných rizik pro její realizaci. cs
dc.format 86 s., 7 s.příloh cs
dc.format.extent 1615965 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject značka cs
dc.subject multibrandová firma cs
dc.subject zákaznická skupina cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject brand en
dc.subject multibrand company en
dc.subject customer group en
dc.title "Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín" cs
dc.title.alternative "Marketing strategy of multibrand company VALLECO, Ltd., Vsetin" en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated The intension and the accepted result of this diploma essay is the detail analyse of marketing activities in connection with the marketing mixture. This analyse I decided to apply to the real example of company VALLECO, Ltd. At the project part I am proposing the basic strategy of management of each dustributed trademark in connection with researched customer groups, alltogether with the timing and possible risks in connection with the realizations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2757
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
gregarová_2006_dp.pdf 1.541Mb PDF View/Open
gregarová_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
gregarová_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account