Projekt budování obchodní značky Zina

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování obchodní značky Zina

Show full item record

No preview available
Title: Projekt budování obchodní značky Zina
Author: Kostková, Martina
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu na budování obchodní značky v rodinném podniku. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti brandingu a marketingu. Dále je analyzován současný stav stavebního trhu, konkurence, odběratelů, dodavatelů, substitutů a nově vstupujících firem do odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil, proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů, PESTLE analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt budování obchodní značky složený ze čtyř akčních plánů, který byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní nově vznikajícímu rodinnému podniku budo-vání vlastní obchodní značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49514
Date: 2020-07-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: E 56877


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kostková_2020_dp.pdf 2.486Mb PDF View/Open None
kostková_2020_op.docx 24.65Kb Unknown View/Open None
kostková_2020_vp.docx 25.12Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account