Analýza konkurenčního prostředí firmy SULKO s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy SULKO s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šimková, Tamara
dc.contributor.author Nováková, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:23:46Z
dc.date.available 2010-07-16T08:23:46Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4981
dc.description.abstract Konkurence se vyskytuje v každém odvětví průmyslu. Tato práce se zaměřuje na konku-renci v odvětví výroby a prodeje prvků z plastu. Teoretická část objasňuje pojem konkurence, její rozdělení a výběr správného konkurenta. Dalším prvkem je cena a její analýza. Analytická část se převážně zabývá cenovým srovnáním a rozborem cen společnosti SULKO vůči jejím hlavním konkurentům, firmám AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plas-tová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna a.s. a Vekra s.r.o. Porovnává též, jak konku-renti komunikují se zákazníky. cs
dc.format 64 s., 70 s. příloh cs
dc.format.extent 4139189 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject konkurence cs
dc.subject rozdělení konkurence cs
dc.subject cena cs
dc.subject cenová nabídka cs
dc.subject srovnání cen cs
dc.subject competition en
dc.subject diversification of competition en
dc.subject price en
dc.subject quotation en
dc.subject compare prices en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy SULKO s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis competitive environment SULKO s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2008-01-24
dc.description.abstract-translated Competition is in every branches of industry. This work is interested in competition in branch of production and sale plastic items. Theoretic part explains competition, its diversification and selection right competitor. Ano-ther item is price and its analyse. Analytic part mainly deals with confrontation prices and analyses prices SULKO company toward its head competitors, AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plastová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna s.r.o. and Vekra s.r.o. The work compares, how companies comunicate with their customers too. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7392
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
nováková_2008_bp.pdfBlocked 3.947Mb PDF View/Open
nováková_2008_vp.pdf 110.4Kb PDF View/Open
nováková_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account