Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Konupčíková, Simona
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:51Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:51Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49911
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku, Kavárny V Uličce. Diplomová práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma vztahující se k oblasti konkurence a konkurenceschopnosti, jsou zde popsány vybrané strategické marketingové analýzy, marketingový mix a marketingový výzkum. V praktické části je představena Kavárna V Uličce pomocí marketingového mixu, dále jsou aplikované marketingové analýzy k identifikování prostředí podniku. Na závěr analytické části je představen projekt vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti, který je podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Competition en
dc.subject Competitive Advantage en
dc.subject Marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter 5 Forces Analysis en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku
dc.title.alternative Project to Increase the Competitiveness of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2021-09-07
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is increase the competitiveness of the selected company, Kavárna V Uličce. The diploma thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with a literature search on the topic related to the area of competition and competitiveness, there are described selected strategic marketing analysis, marketing mix and marketing research. In the practical part, Kavárna V Uličce is introduced using a marketing mix, then marketing analyzes are applied to identify the company's environment. In conclusion of the analytical part, a project leading to increased competitiveness is presented, which is subjected to cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58639
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-08-20


Files in this item

Files Size Format View Description
konupčíková_2021_dp.pdf 3.400Mb PDF View/Open None
konupčíková_2021_op.docx 25.07Kb Unknown View/Open None
konupčíková_2021_vp.docx 26.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account