Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Ovčáčková, Blanka
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:33:18Z
dc.date.available 2018-05-05T23:00:11Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4994
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám problematikou marketingové komunikace taneční soutěže, kterou každoročně pořádá Taneční klub Fortuna Zlín. Hlavním cílem práce je navrhnout projekt marketingové komunikace pro nadcházející ročník soutěže Zlínský taneční festival. Tohoto cíle se pokusím dosáhnout prostřednictvím získávání teoretických východisek oblasti marketingu a tanečního sportu. cs
dc.format 115 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1507059 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject taneční sport cs
dc.subject non-profit associations en
dc.subject sport marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject dance sport en
dc.title Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín cs
dc.title.alternative Project of marketing communication of Zlín dance festival in communication activities of the Dance Club Fortuna Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krajča, Zbyněk
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated My thesis is focused on the issue of marketing communication of a dance competition that is arranged by Dance Club Fortuna Zlín every year. The aim of my thesis is to suggest the project of marketing communication for the following competition Zlín Dance Festival. I try to achieve that aim by means of getting theoretical data in the area of marketing and dance sport. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8311
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ovčáčková_2008_dp.pdfBlocked 1.437Mb PDF View/Open
ovčáčková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
ovčáčková_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account