Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Kovaříková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:58Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:58Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50438
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá podcastingem a jeho uplatněním v marketingové komunikaci. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a definuje pojmy marketingová komunikace, online prostředí, obsahový marketing, podcasting a obsahuje základní informace o Public relations a s ním spojenou možnost využití podcastingu jako nástroje komunikace pro budování značky a podpory prodeje. Dále vymezuje význam a definici kvantitativního marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a analyzuje podcasting v online prostředí v České republice. Na základě provedeného dotazníkového šetření je interpretováno uplatnění podcastingu a jeho možné využití jako nástroje marketingové komunikace. |
|
dc.format |
56 s. (76 397 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online prostředí
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
podcast
|
cs |
dc.subject |
podcasting
|
cs |
dc.subject |
monetizace
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
online environment
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
podcast
|
en |
dc.subject |
podcasting
|
en |
dc.subject |
monetization
|
en |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.title |
Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Podcasting and its Application in Marketing Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with podcasting and its application in marketing communication. The theoretical part is based on the literature and defines the concepts of marketing communication, online environment, content marketing, podcasting and contains basic information about public relations and the associated possibility of using podcasting as a communication tool for brand building and sales promotion. It also defines the meaning and definition of quantitative marketing research, specifically the questionnaire survey. The practical part builds on theoretical knowledge and analyzes podcasting in the online environment in the Czech Republic. Based on the questionnaire survey, the application of podcasting and its possible use as a tool of marketing communication is interpreted. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62596
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam