Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí

Show full item record

No preview available
Title: Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Author: Šlachtová, Kristina
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se věnuje tématu sociální reklamy zaměřené na domácí násilí a vnímání emocionálních apelů, které jsou v ní obsaženy. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je samotná sociální reklama nebo reklamní apely a ukazuje současnou situaci domácího násilí v České republice. Praktická část je orientovaná na kvalitativní výzkum, který se soustředí na emoční prožívání recipientů při sledování spotů zaměřených právě na tuto problematiku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50473
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62653


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šlachtová_2022_dp.pdf 1.998Mb PDF View/Open None
šlachtová_2022_op.pdf 733.9Kb PDF View/Open None
šlachtová_2022_vp.doc 111Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account