Marketingová komunikace Red brick design shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Red brick design shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kubínová, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:01Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:01Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50502
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci analyzované na Red brick design shopu. Teoretická část je zakotvena pojmy z oblasti Marketingové komunikace a taktéž definuje pojmy z oblasti Fashion marketingu, jeho historický vývoj a novodobý pojem Udržitelnost. Praktická část se věnuje analýze zkoumající okolnosti vedoucí k opakovanému nákupu v multibrandovém butiku a samotnému postavení zákaznic k udržitelné módě.
dc.format 73 s. (103 000)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject design shop cs
dc.subject udržitelná móda cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Fashion marketing en
dc.subject design shop en
dc.subject Sustainable fashion en
dc.title Marketingová komunikace Red brick design shopu
dc.title.alternative Marketing Communication of Red Brick Design Shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with Marketing Communication analyzed at the Red brick design shop. The theoretical part is rooted in terms of Marketing Communication and also defines terms in the field of Fashion Marketing, historical development and the modern concept of Sustainability. The practical part is devoted to the analysis which examines the circumstances leading to repeated purchases in a multibrand boutique and the position of customers in Sustainable fashion itself.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62635
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kubínová_2022_dp.pdf 1.683Mb PDF View/Open None
kubínová_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
kubínová_2022_vp.doc 112Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account