Význam marketingové komunikace základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam marketingové komunikace základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Houfková, Ivana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:04Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:04Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50563
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá významem marketingové komunikace Základní školy Čáslav, Sadová 1756, okres Kutná Hora a reaguje na současnou situaci ve školství, konkrétně v oblasti základního vzdělávání. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje pojmy klíčové pro marketingovou komunikaci v prostředí školy. Praktická část představuje Základní školu Čáslav v Sadové ulici a zabývá se analýzou kvantitativního šetření. Projektová část navrhuje na základě zjištěných poznatků komunikační plán pro základní školu s cílem budování dobré pověsti školy a se zajištěním dlouhodobě uspokojivého počtu nově zapsaných žáků, dobrých vztahů uvnitř školy, ale také dobrých vztahů s veřejností.
dc.format 122 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject škola cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject image školy cs
dc.subject kultura školy cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject school en
dc.subject primary school en
dc.subject education en
dc.subject communication plan en
dc.subject school image en
dc.subject school culture en
dc.subject marketing research en
dc.title Význam marketingové komunikace základní školy
dc.title.alternative The Importance of Primary School Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the importance of marketing communication of the Primary School Čáslav, Sadová 1756, Kutná Hora district and responds to the current situation in education, specifically in the field of primary education. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterizes the concepts key for marketing communication in the school environment. The practical part presents the Čáslav Primary School in Sadová Street and deals with the analysis of the quantitative investigation. Based on the findings, the project part proposes a communication plan for the primary school with the aim of building the school's reputation and ensuring a satisfactory number of newly enrolled pupils, good relations within the school, as well as good relations with the public in the long term.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62183
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
houfková_2022_dp.pdf 8.684Mb PDF View/Open None
houfková_2022_op.doc 127.5Kb Unknown View/Open None
houfková_2022_vp.doc 112.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account