Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností

Show full item record

No preview available
Title: Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností
Author: Kubáč, David
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb a hodnocením kvality osobního prodeje a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi u nízkonákladových leteckých společností. Teoretické část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na osobní prodej, marketingový mix služeb, spotřební chování a nízkonákladové letecké společnosti. Praktická část se zaměřuje na srovnání nízkonákladových společností a představuje vyhodnocení marketingových výzkumů, které byly provedeny formou mystery flyingu a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum je následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Projektová část práce následně navrhuje projektové řešení fází uživatelské cesty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50608
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 62224


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kubáč_2022_dp.pdf 1.221Mb PDF View/Open None
kubáč_2022_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
kubáč_2022_vp.pdf 145.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account