Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Procházková, Dominika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50627
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vlivem knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenáře. Teoretická část se zaměřuje na rozhodovací proces, vlivy nákupního chování, dále také na Young Adult literaturu a marketing knižních recenzí. Praktická část se zabývá analýzou dat získaných pomocí polostrukturovaných kvalitativních rozhovorů se čtenáři ze skupiny Young Adult a také sekundární analýzou knižních recenzí vybraných knihkupectví a nakladatelství. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro vybrané subjekty, díky kterým mohou s knižními recenzemi pro Young Adult cílovou skupinu efektivněji pracovat a zaměřit se na kanály komunikace, které tato cílová skupina ke knižním recenzím vyhledává nejčastěji.
dc.format 72 s. (89 441 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Young Adult cs
dc.subject čtenář cs
dc.subject knižní recenze cs
dc.subject decision-making process en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject Young Adult en
dc.subject reader en
dc.subject book review en
dc.title Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů
dc.title.alternative The Influence of Book Reviews on the Decision-making Process of Young Adult Readers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the influence of book reviews on the decision-making process of Young Adult readers. The theoretical part focuses on the decision-making process, the effects of shopping behavior, Young Adult literature and marketing of book review. The practical part deals with analysis of data obtained by interviewing Young Adult readers nad by secondary analysis of book reviews of selected publishers and bookstores. Based on the acquired knowledge, recommendations for publishing houses and bookstores were created. Such recommendations can help work more effectively with Young Adult book reviews and focus on the communication channels that this target group seeks most often.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62646
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2022_dp.pdf 2.864Mb PDF View/Open None
procházková_2022_op.doc 113.5Kb Unknown View/Open None
procházková_2022_vp.doc 106Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account