Marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Krčková, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:11Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:11Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50727
dc.description.abstract Podstatou diplomové práce je marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh konkurence wrappingových studií na území Latinské Ameriky a na základě této analýzy navrhnout body komunikačního mixu společnosti Wrapstock v Latinské Americe. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti wrappingu, marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové komunikace na mezinárodním trhu a cross-cultural komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Wrapstock, průzkumu trhu a vyhodnocení tohoto průzkumu. Navazující projektová část obsahuje zpracované návrhy ukázky komunikačního mixu společnosti Wrapstock pro latinskoamerický trh.
dc.format 96
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Latinská Amerika cs
dc.subject Wrapstock cs
dc.subject wrapping cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject mezinárodní trh cs
dc.subject Latin America en
dc.subject Wrapstock en
dc.subject wrapping en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject e-shop en
dc.subject international market en
dc.title Marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu
dc.title.alternative Wrapstock Marketing Communication in the Latin American Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The essence of the diploma thesis is the marketing communication of the Wrapstock brand in the Latin American market. The thesis aims to analyze the market of wrapping studios in Latin America based on theoretical knowledge and to design points of the communication mix of the company Wrapstock in Latin America based on this analysis. The diploma thesis is divided into three parts, theoretical, practical and project. The theoretical part defines the basic concepts of wrapping, marketing, international marketing, marketing communication in the international market and cross-cultural communication. The practical part is devoted to the description of Wrapstock, market research and evaluation of this research. The following project part contains elaborated proposals for a sample of Wrapstock's communication mix for the Latin American market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62221
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
krčková_2022_dp.pdf 23.05Mb PDF View/Open None
krčková_2022_op.pdf 725.2Kb PDF View/Open None
krčková_2022_vp.doc 124.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account