Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Matoušková, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:14Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:14Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50783
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Kytka jako Brno s. r. o. Tento podnik má dvě pobočky v Brně a v Olomouci a provozuje i e-shop. Jeho hlavní činností je výroba vázaných kytic a prodej dekorativního sortimentu. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřenou na marketingový mix a následné převedení do praktické části, kde byla popsána analýza současného stavu Kytky jako Brno. Závěr praktické části se věnuje návrhům a doporučením pro vylepšení marketingového mixu podniku jako celku.
dc.format 87 s. (112 069 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject květinářství cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject Florist's shop en
dc.title Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with design of the marketing mix of the company Kytka jako Brno Ltd. This company has two branches in Brno and in Olomouc and also operates an e-shop. Its main activity is the production of bouquets and selling decorative assortment. The aim of the bachelor's thesis was to develop a literary research focused on the marketing mix and subsequent transfer to the practical part, which described the analysis of the current state of Kytka jako Brno. The Conclusion of the practical part is devoted to proposals and recommendations for improving the marketing mix of the company as a whole.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61624
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
matoušková_2022_dp.pdf 4.408Mb PDF View/Open None
matoušková_2022_op.pdf 1.374Mb PDF View/Open None
matoušková_2022_vp.docx 49.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account