Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.
Author: Mikulášek, Filip
Advisor: Šnédar, Libor
Abstract: Ve své bakalářské práci pojednávám o tom, co je to reklamní strategie a jak se uplatňuje ve firemní praxi. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako je reklama, marketingový výzkum, způsoby komunikace na průmyslovém trhu, sponzoring a image firmy. V praktické části jsme se pojednal o současném stavu ve firmě TOS Hulín a také jsem provedl marketingový výzkum o povědomí této značky mezi širší veřejností, vyhodnotil data, zpracoval je do grafů a interpretoval výsledky. Nakonec jsem navrhl doporučení ke zlepšení reklamní strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5080
Date: 2008-05-23
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 9780


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mikulášek_2008_bp.pdfBlocked 1.631Mb PDF
mikulášek_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
mikulášek_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account