Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé

Show full item record

No preview available
Title: Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé
Author: Suchánková, Klára
Advisor: Šviráková, Eva
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím možným využitím v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti společenské odpovědnosti, marketingové komunikační strategie a fundraisingu. Praktická část dává možnost nahlédnout na trh s deskovými hrami, respektive deskovými hrami pro nevidomé. Rovněž analyzuje samotnou deskovou hru a její postavení na trhu. Velká část praktické části je též věnována kvalitativnímu výzkumu, díky kterému se lze dozvědět, jak fungují společnosti v otázkách rozhodování o svých společensky odpovědných aktivitách. Z analýz, výzkumu a získaných informací je následně v projektové části navržena marketingová strategie pro deskovou hru, která je založena na nabídce spolupráce pro společensky odpovědné firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50874
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62541


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
suchánková_2022_dp.pdf 9.808Mb PDF View/Open None
suchánková_2022_op.pdf 297.9Kb PDF View/Open None
suchánková_2022_vp.doc 109Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account