Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lejsal, Tomáš
dc.contributor.author Sedláčková, Eliška
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50892
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení. V poslední fázi jsou návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 85 s. (99168 znaků vč. mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject Google Ads cs
dc.subject Sklik cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject reklamní kampaně cs
dc.subject reklamní systémy cs
dc.subject vytvoření a nastavení účtů cs
dc.subject vyhodnocení kampaní cs
dc.subject návrhy na zlepšení kampaní cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject Google Ads en
dc.subject Sklik en
dc.subject social networks en
dc.subject advertising campaigns en
dc.subject advertising systems en
dc.subject creating and setting up accounts en
dc.subject campaign evaluation en
dc.subject suggestions for improvement of campaigns en
dc.title Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
dc.title.alternative Analysis of Google Ads and Sklik Advertising Systems
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis covers the use of advertising systems Google Ads and Sklik for a particular client. The theoretical part generally describes digital marketing, social networks, most used advertising systems, marketing mix and advertising campaigns. The practical part focuses on analysing a particular company and its products, creating and setting up accounts and campaigns, than their evaluation and suggestions for improvement. At the last stage, the designs are subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61670
dc.date.submitted 2022-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
sedláčková_2022_dp.pdf 3.081Mb PDF View/Open None
sedláčková_2022_op.docx 50.51Kb Unknown View/Open None
sedláčková_2022_vp.docx 48.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account