Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's
Author: Sladká, Jitka
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybrala světově známou síť restaurací McDonald's. Tuto společnost jsem použila pro analýzu marketingového prostředí. V první části představuji čtenáři historii a pojem marketing, globální marketing a základy franchisingu, zaobírám se teoretickým vysvětlováním co znamená marketingové prostředí, jak jej dělíme a jaké analýzy je dobré použít pro rozpoznání vlivů, které mohou pozitivně či negativně ovlivnit chod společnosti. V poslední kapitole první části seznamuji čtenáře s pojmem marketingové komunikace a s jejími nejpouží-vanějšími nástroji. Ve druhé části bakalářské práce se zabývám praktickou analýzou marketingové prostředí s použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a Analýzy pěti sil. Dále pak rozebírám marketingové komunikace a její nástroje ovlivňující postavení McDonald's na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/509
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 2685


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sladká_2006_bp.pdfBlocked 591.7Kb PDF
sladká_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
sladká_2006_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account