Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely
Author: Čáňová, Zuzana
Advisor: Lejsal, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané společnosti. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na charakterizování online a offline marketingu, marketingu na sociálních sítích a následné rozebrání vybraných sociálních sítí a jejich uživatelů. V následující praktické části se nachází rozbor aktuální situace marketingu ve vybrané společnosti a jejich zhodnocení a následné provedení analýz, které nám pomůžou lépe upřesnit slabé a silné stránky společnosti, podle kterých jsou v závěrečné části práce uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení pro každou sociální síť, kterou vybraná společnost využívá a okrajově i pro webové stránky. Mimo jiné je v praktické části charakterizovaná společnost, kde nalezneme její historii, aktivity a konkurenci, z které se inspirujeme.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50923
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čáňová_2022_dp.pdf 3.503Mb PDF View/Open None
čáňová_2022_op.docx 41.01Kb Unknown View/Open None
čáňová_2022_vp.docx 48.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account