Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV
Author: Krhut, Michal
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikační strategií sub-brandu Škoda iV, zastupující elektrifikované modely značky Škoda Auto, jež patří do automobilového koncernu Volkswagen Group. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který se věnuje vývoji komunikačního konceptu značky a zároveň rozebírá oblast nákupního chování spotřebitelů či segmentace cílových skupin. Podstatou praktické části práce je pomocí výzkumu určit kvality a nedostatky dosavadní komunikační strategie sub-brandu Škoda iV a dále pak zjistit její relevanci ve vztahu k potenciálním zákazníkům značky. Výzkumné otázky budou zodpovězeny na základě výsledků z kvantitativních i kvalitativních metod provedeného výzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie sub-brandu Škoda iV s ohledem na výsledky z předchozího výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50930
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62223


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krhut_2022_dp.pdf 2.513Mb PDF View/Open None
krhut_2022_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
krhut_2022_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account