Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě
Author: Starý, Milan
Advisor: Macurová, Lucie
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu měření účinnosti a efektivnosti sponzo-ringových aktivit ve společnosti Skanska a.s. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrh-nout vhodnou metodiku měření účinnosti a efektivnosti sponzoringu pro firmu Skanska a.s. V úvodní části práce byl proveden rozbor teoretických poznatk, které se týkají, jak sa-motného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se pouţívají při jeho měření. V praktické části následuje popis sponzorské činnosti ve vybrané firmě, kterou je Skanska a.s. a vzájemného vztahu s fotbalovým klubem 1. FC Brno. Poslední část práce byla věno-vána návrhu projektu účinného měření sponzoringu pro firmu Skanska a.s., závěrečnému hodnocení a doporučení pro management.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5094
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8950


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
starý_2008_dp.pdfBlocked 2.274Mb PDF
starý_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
starý_2008_op.doc 82Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account