Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Lautner, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:30:52Z
dc.date.available 2013-05-02T23:00:40Z
dc.date.issued 2008-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5096
dc.description.abstract Nároky na efektivitu oslovování zákazníků v místě prodeje rostou. Vizuální prostředky používané k tomuto účelu se neustále zdokonalují a zákazníci se ani tomuto druhu marketingového působení nebrání tolik, jako mediální reklamě. Mnoho společností se vydává cestou od vlastních POS materiálů až k vzorkovnám, ve kterých zákazník najde požadovaný sortiment přehledně a logicky uspořádaný. cs
dc.format 70 s, 7 s obr. příloh cs
dc.format.extent 3184679 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2013
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject POS cs
dc.subject vzorkovny cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject místo prodeje cs
dc.subject vizualizace cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertisement en
dc.subject sales promotion en
dc.subject POS en
dc.subject sample rooms en
dc.subject effectiveness en
dc.subject point of sale en
dc.subject visual representation en
dc.title Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího cs
dc.title.alternative Effectiveness of a visual contact between the seller and purchaser. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The requirements for the effective addressing of customers in the point of sale are growing. The visual means used for this purpose become are permanently improving and the customers do not resist such sort of a marketing activity as much as the media advertising. Many companies set out for the way from own POS materials up to sample rooms, in which the customer will find the required assortment arranged lucidly and logically. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2773
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
lautner_2008_dp.pdfBlocked 3.037Mb PDF View/Open
lautner_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
lautner_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account