Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikeska, Martin
dc.contributor.author Mierná, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:24Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:24Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51017
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal pomocí vstupu na jednotný evropský digitální trh. Podstatou řešení bylo provést analýzu současné konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal a analýzu konkurence na evropském trhu. Navržené řešení obsahuje projekt spuštění webových stránek, na kterých bude zcela automatizovanou formou nabízeno výživové poradenství pro evropský trh. Projekt obsahuje i podrobení časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 100 s. (140 275)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální trh cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject marketing cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject digital market en
dc.subject digitizing en
dc.subject websites en
dc.subject marketing en
dc.subject competitiveness en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh
dc.title.alternative Project of Increase the Competitiveness of the Company Bright Caracal via Admission to the United European Digital Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2022-06-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on increasing the competitiveness of the company Bright Caracal via admission to the united European digital market. The essence of the solution was to perform an analysis of the current competitiveness of Bright Caracal and an analysis of competition in the European market. The proposed solution includes a project to launch a website on which nutritional advice for the European market will be offered in a fully automated form. The project also includes time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61735
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
mierná_2022_dp.pdf 2.627Mb PDF View/Open None
mierná_2022_op.docx 48.31Kb Unknown View/Open None
mierná_2022_vp.docx 49.31Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account