Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie výrobce přírodních svíček
Author: Dvořáčková, Noemi
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. Práce je rozdělena do tří částí, obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou představena východiska, ze kterých je možné v dalších dvou částech vycházet, jsou definována specifika pro marketing malých podniků a jsou představeny kroky, které vedou k vytvoření komunikační strategie. Praktická část se věnuje analýze konkurence, je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, který slouží pro zjištění chování zákazníků na trhu s přírodními svíčkami, a v závěru je sestavena analýza SWOT. Poslední sekcí je projektová část, která zohledňuje analýzy a výzkum, provedený v praktické části práce, a je přistoupeno k tvorbě komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51047
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62522


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáčková_2022_dp.pdf 5.491Mb PDF View/Open None
dvořáčková_2022_op.pdf 232.4Kb PDF View/Open None
dvořáčková_2022_vp.doc 105.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account