Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Zelenková, Aneta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:27Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:27Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51071
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Motivace evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech analyzuje důvody účasti studentů na módních eventech a podporu, kterou jim poskytuje jejich univerzita. Teoretická část definuje pojmy fashion, fashion marketing, interní komunikace a spotřebitelské chování. Součástí teoretické části je i metodika práce, ve které je stanoven cíl výzkumu, výzkumné otázky a metoda. Praktickou část tvoří popis participantů a jejich univerzit, realizovaný výzkum a následná doporučení pro zefektivnění komunikace univerzit směrem ke studentům.
dc.format 54 s. (75 015 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject móda cs
dc.subject módní marketing cs
dc.subject módní eventy cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject fashion en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject fashion events en
dc.subject internal PR en
dc.subject internal communications en
dc.subject consumer behaviour en
dc.title Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech
dc.title.alternative Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis on the topic of Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events analyses the reasons for students' participation in fashion events and the support provided by their university. The theoretical part defines the concepts of fashion, fashion marketing, internal communications and consumer behaviour. One part of the theory is dedicated to the methodology of the thesis, which sets the goals of the research, research questions and method. The practical part consists of a description of participants and their universities, research and subsequent recommendations for effective universities' communication towards students.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62663
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
zelenková_2022_dp.pdf 2.537Mb PDF View/Open None
zelenková_2022_op.doc 113Kb Unknown View/Open None
zelenková_2022_vp.pdf 54.33Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account