Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Hojdyszová, Julie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:27Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:27Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51072
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována analýze marketingových aktivit a oblíbenosti luxusních šperkařských značek. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé marketingové nástroje specifické pro módní průmysl. V praktické části je pak vyhodnocena jejich efektivita na základě realizovaného kvalitativního výzkumu. Cílem práce je zjistit, které marketingové aktivity jsou mezi zákazníky oblíbené, jaké mají participanti povědomí o značce Bulgari a jaké luxusní šperkařské značky patří na českém trhu mezi oblíbence.
dc.format 72
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject luxusní šperkařské značky cs
dc.subject módní časopisy cs
dc.subject Bulgari cs
dc.subject Cartier cs
dc.subject Tiffany & Co. cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject luxury jewelry brands en
dc.subject fashion magazines en
dc.subject Bulgari en
dc.subject Cartier en
dc.subject Tiffany & Co. en
dc.subject merchandising en
dc.subject Instagram en
dc.title Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
dc.title.alternative Marketing Tools in the Segment of the Luxury Jewelry Brands and Preferences in Luxury Jewelry Brands
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is written on the topic "Marketing Tools in the Segment of the Luxury Jewelry Brands and Preferences in Luxury Jewelry Brands." Thesis is divided into a theoretical and practical part. Specific marketing tools for the fashion industry are being described in the theoretical part of this thesis. These tools are analysed and evaluated with the technique qualitative research in the practical part of this thesis. The goal is to analyse and determine which marketing tools in the luxury fashion industry are the most effective, what is the awareness of participants about Bulgari brand and which luxury jewelry brands are their favourite.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62632
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
hojdyszová_2022_dp.zip 891.1Kb application/zip View/Open None
hojdyszová_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
hojdyszová_2022_vp.doc 139.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account