Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY

Show full item record

No preview available
Title: Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY
Author: Miškaříková, Eliška
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tématem bakalářské práce je využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Pro účely práce byla zvolena firma prodávající školní batohy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti digitálního a výkonnostního marketingu. Tato část se zabývá také charakteristikou segmentu trhu, na kterém e-shop působí a taktéž stanovením metodiky práce. V rámci praktické části jsou zpracovány výzkumy a analýzy. Na základě provedených výzkumů jsou následně naplněny cíle práce a zodpovězeny výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51114
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62639


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
miškaříková_2022_dp.pdf 1.647Mb PDF View/Open None
miškaříková_2022_op.doc 358Kb Unknown View/Open None
miškaříková_2022_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account