Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny

Show full item record

No preview available
Title: Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny
Author: Stránská, Žaneta
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá popularizací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu vysokých škol, marketingové komunikace, kariérního poradenství a image. V neposlední řadě popisuje i metodiku práce. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních dat a kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů s výchovnými a kariérními poradci či pedagogy ze středních škol. Na základě zjištěných dat bude sestavena projektová část, kde budou navrženy konkrétní aktivita doprovázeny komunikační strategií pro Fakultu multimediálních komunikací s cílem navýšit počet uchazečů na vybraných oborech a cílem budování image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51143
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62540


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
stránská_2022_dp.pdf 13.24Mb PDF View/Open None
stránská_2022_op.pdf 147.0Kb PDF View/Open None
stránská_2022_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account